۱۶۷. موتور برق قیمت دیزل ژنراتور برق سه فاز سوخت دوگانه در مناطق دورافتاده چگونه کار می‌کند؟

شرکت راه‌آهن بریتانیا ملزم به عقد قرارداد طراحی و قیمت دیزل ژنراتور برق سه فاز ساخت لوکوموتیوها و تجهیزات ریلی جدید با تعدادی از شرکت‌های خصوصی و همچنین کارخانه‌های خود شرکت راه‌آهن بریتانیا بود و مناطق مختلف راه‌آهن بریتانیا مشخصات متفاوتی را تعیین می‌کردند. در نتیجه، انواع مختلفی از EMU ها وجود داشت که یکی از آنها عبارت بود از بین شهری" که ساختار محکم‌تری داشت و اشتراکات زیادی با واگن‌های کششی آن زمان داشت. آنها برای خدمات سریع در مسیرهای فرعی مهم در اسکاتلند، شمال شرقی و غرب ساخته شدند. [در سال ۱۹۶۰، شرکت راه‌آهن بریتانیا واحد چندگانه دیزلی پرسرعت بلو پولمن (DEMO) خود را معرفی کرد. این واحدها تعداد کمی داشتند و عمر نسبتاً کوتاهی داشتند، اما پایه و اساس قطارهای بسیار موفق بین شهری کلاس ۱۲۵ یا قطارهای پرسرعت (HST) را تشکیل دادند. قیمت دیزل ژنراتور برق سه فاز قطارهای سریع‌السیر سریع‌السیر (HST) که بین سال‌های ۱۹۷۵ تا ۱۹۸۲ ساخته شدند، بیشتر خدمات اصلی اکسپرس را در خطوط غیربرقی بر عهده گرفتند. این قطارهای با سرعت ۱۲۵ مایل در ساعت (۲۰۱ کیلومتر در ساعت) در هر انتها یک واگن برقی ساده و معمولاً هفت تا نه واگن تریلر میانی داشتند. اگرچه در ابتدا به عنوان واحدهای چندگانه دیزلی (DEMO) طبقه‌بندی می‌شدند، واگن‌های تریلر شباهت زیادی به وسایل نقلیه حمل لوکوموتیو داشتند، در حالی که واگن‌های برقی بعداً به عنوان لوکوموتیوهای کلاس ۴۳ طبقه‌بندی شدند. قطارهای پرسرعت (HST) در سال ۲۰۱۷ شروع به جایگزینی کردند، اما تا اکتبر ۲۰۲۲، برخی از آنها هنوز در حال خدمت هستند. تا اوایل دهه ۱۹۸۰، بسیاری از واحدهای نسل اول باقی مانده به پایان عمر طراحی خود رسیده بودند که منجر به هزینه‌های سرسام‌آور نگهداری،قیمت دیزل ژنراتور برق سه فاز کاهش قابلیت اطمینان و آسیب به تصویر عمومی راه‌آهن شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.